Google Tag Manager, vooral abracadabra?
Met een website of webshop en goede online marketingstrategieën hebben jullie een goudmijn in handen, maar toch blijft het abracadabra. “Laten we komende maand dit eens proberen” of “Volgens mij viel deze investering toch vies tegen” zijn kreten die tijdens meetings regelmatig worden geroepen. Zo onzeker moet meer omzet genereren toch niet zijn? Meten is weten, maar daar doen jullie veel te weinig mee.Maak website optimalisatie en online marketing makkelijk
Google Tag Manager is een tool waarmee je ‘meten is weten’ naar een next level tilt en zo website optimalisatie én online marketing een stuk makkelijker maakt. Concreet? Je weet exáct wat acties opleveren en dus ook wat de volgende acties worden voor hard meetbaar resultaat. Wat dat jullie bedrijf oplevert?- Goed inzicht in wat jullie online marketingbudget nu écht oplevert
- Exact weten wat je uit Google Ads campagnes haalt
- Inzicht in hoeveel mensen er nu echt op die social media advertenties klikken
- Minder tijd én budget in ruil voor meer resultaat
- Meer omzet uit iedere marketingactiviteit
Meten is weten is binnen online marketing nog nooit zo makkelijk geweest, maar dan moet je er wel wat mee doen.
