
De website van je bedrijf is er niet voor niets. Ook als je geen webshop hebt, moet je website een echte bijdrage aan je omzet leveren. Je merk aantrekkelijk voor het voetlicht brengen is maar één aspect daarvan.
Kijk eens kritisch naar de website die je nu in de lucht hebt. Is hij nog van deze tijd en past de uitstraling nog bij je? Kan je bezoeker er makkelijk vinden wat hij zoekt, en belangrijker: is de site strategisch ingericht om de bezoeker te overtuigen en tot actie over te laten gaan?
Als je huidige site niet meer voldoet, wordt het tijd om na te denken over een geheel nieuwe website. Een website die je geld oplevert in plaats van dat hij je geld kost.Nieuwe website ontwikkelen? Jambo Media doet het anders
Een goede website volgens Jambo Media
- Inhoud is makkelijk bij te houden zonder veel tussenkomst van een webbureau
- Technisch ‘netjes’ gebouwd en korte laadtijden
- Bezoekers vinden er gemakkelijk hun weg
- Goed ontwerp: in de huisstijl en met de juiste uitstraling
- Schaalbaar: de website wordt altijd goed weergegeven - op smartphones, tablets en computerschermen
- En - het ALLERBELANGRIJKSTE: een goede conversie!
De drie fasen van websiteontwikkeling
Voordat we het traject van de websiteontwikkeling ingaan, gaan we met je om de tafel om helder te krijgen wat je van een nieuwe website verwacht en mag verwachten.
Op basis daarvan werken wij een strategie en een zogenaamd ‘wireframe’ uit – een blauwdruk van de nieuwe site, die zorgt voor een logische structuur en focus op wat echt belangrijk is.
Pas als wij het hier helemaal over eens zijn, gaan we aan de slag met de volgende stappen van de websiteontwikkeling:
- het websiteontwerp (webdesign) en
- de technische realisatie.
Open source-systemen
Bij de websiteontwikkeling maakt Jambo Media gebruik van open-sourcesystemen: WordPress en Joomla! voor websites, en WooCommerce voor webshops. Een bewuste keuze, want deze systemen zijn flexibel, veelgebruikt en worden continu doorontwikkeld. Ze bieden je ook vrijheid – je bent niet gebonden aan één webbouwer – en zijn kostentechnisch gunstig.
Wij kennen deze systemen door en door en kunnen je goed adviseren wat voor jou de beste keuze is. Uiteraard nemen we in de websiteontwikkeling de basis van zoekmachineoptimalisatie (SEO) mee. Goed gevonden worden in Google is tenslotte heel belangrijk voor een succesvolle website.