
Een effectieve en doeltreffende website prikkelt een bezoeker om de actie te doen die jij wilt dat hij doet. Goede voorbeelden van zo’n actie is het bestellen van een product, contact opnemen, het aanvragen van een offerte of het maken van een afspraak. Als je een website hebt wil je dat een bezoeker iets doet, waardoor hij dichterbij het koop of contact moment komt. Het verhogen van het percentage bezoekers dat je gewenste actie doet is conversie optimalisatie.
Praktische en meetbare optimalisatie
Hoeveel procent van je websitebezoekers doen je gewenste actie? Dat is gemakkelijk door te meten met Google Analytics. We meten de bestaande situatie en gaan praktisch aan de slag met het verhogen van het conversiepercentage. Hierdoor krijg je met hetzelfde aantal bezoekers meer acties op je website en uiteindelijk dus ook meer contactmomenten en sales. Een conversie optimalisatie traject kunnen we op diverse manier inzetten, geheel afhankelijk van jullie wensen en verwachtingen.
"Praktisch aan de slag met het verhogen van het aantal conversies"