Zoekmachine-adverteren:
resultaatgericht je doelgroep bereiken

Geef jij maandelijks een hoop geld uit aan Google AdWords, maar weet je eigenlijk niet goed wat het je oplevert en of je wel echt je doelgroep bereikt?

Online adverteren? Dan kom je al gauw terecht bij Google AdWords. Het advertentieprogramma van Google is heel laagdrempelig. Je stelt zelf in hoeveel je er maximaal aan wilt uitgeven, en codes voor een gratis advertentietegoed worden gul uitgedeeld. Maar voor je het weet is je budget op. En omdat je nog niet echt resultaat ziet, besluit je dat bescheiden bedrag per dag maar eens te verhogen …

Schakel een echte expert in

Jambo Media is expert in zoekmachineadverteren en gecertificeerd Google AdWords Partner. Wij helpen je graag met winstgevend en meetbaar zoekmachineadverteren. We denken samen met jou na over de doelgroep die je wilt bereiken en zorgen ervoor dat je advertentiecampagne zo precies mogelijk op deze groep wordt gericht. Geen geld over de balk smijten met irrelevante kliks, maar goed en gericht onder de aandacht komen bij de mensen die jouw product of dienst zoeken. En dat alles, uiteraard, meetbaar.

Waar wordt je advertentie getoond?

Google onderscheidt twee netwerken waar advertenties kunnen worden geplaatst:
  • het Google-zoeknetwerk, en
  • het AdWords-displaynetwerk.

Zoekmachineadverteren op het Google-zoeknetwerk wil zeggen dat je advertenties worden getoond bij de zoekresultaten van Google en Google Maps. Een prima plek om te adverteren, want je komt in beeld op het moment dat mensen naar jouw product of dienst op zoek zijn.

Meer over adverteren op het Google-zoeknetwerk


Het AdWords-displaynetwerk is een verzameling van meer dan een miljoen websites, video’s en apps waarop je tekst- of beeldadvertenties kunnen worden getoond. Het biedt veel mogelijkheden om heel gericht te adverteren. Jambo Media helpt je deze mogelijkheden te benutten.

Meer over adverteren in het AdWords Displaynetwerk

AdWords–remarketing

Remarketing – een heel interessante vorm van zoekmachineadverteren via Google AdWords. Jouw advertentie wordt getoond aan mensen die je website hebben bezocht en die dus hebben laten zien dat ze belangstelling hebben voor jouw product of dienst. Zo blijf je in beeld bij geïnteresseerden die nog geen beslissing hebben genomen.

Meer over Remarketing

Google Shopping

Nog zo’n interessante mogelijkheid van zoekmachineadverteren, speciaal voor bedrijven die producten verkopen. Als je adverteert via Google Shopping, wordt jouw product met foto, prijs en de naam van je winkel getoond. Zo krijgt de zoeker de gelegenheid een vergelijking te maken en op jouw advertentie door te klikken naar je website.

Meer over Google Shopping

 
Google AdWords
Wie kent het niet?
Het advertentieprogramma van Google met verschillende producten en vele opties.
“Adverteer in de bekendste en grootste zoekmachine"
AdWords Zoeknetwerk
Je tekstadvertenties op de zoeksites zoals Google Zoeken en Google Maps.
Je adverteert actief als men jouw producten of diensten zoekt.
"Advertenties in Google Zoeken, Maps, en Afbeeldingen"
AdWords Displaynetwerk
Een grote verzameling van partner websites van Google.
Op deze websites worden tekstadvertenties en beeldadvertenties vertoond.
"Adverteren op Youtube, Gmail, Blogger en partnersites"
AdWords Remarketing
Stel iemand bezoekt je website maar doet niet de actie die jij wenst.
Dan benaderen we deze bezoeker opnieuw via een advertentie; dat is remarketing.
"Bezoekers opnieuw benaderen via een advertentie"
Google Shopping
Je producten worden weergegeven in een advertentie als iemand op deze specifieke producten zoekt.
De zoeker ziet je productfoto, prijs, de naam van je winkel en komt via deze advertentie op je website.
"Adverteer en val op als iemand op je producten zoekt"

Ons Portfolio