AdWords Remarketing

Bij AdWords remarketing richten we ons op mensen die je website al bezocht hebben. Deze groep mensen is erg waardevol, omdat ze al interesse hebben getoond in je bedrijf en de producten en diensten die je aanbiedt. Door middel van remarketing kom je op een subtiele manier weer onder de aandacht bij je potentiële klanten. Door het instellen van de frequentie kan remarketing heel subtiel of zeer actief ingezet worden.

Waarom remarketing?

We krijgen deze vraag heel veel. Remarketing is een zeer effectieve manier van adverteren. Een website bezoeker wordt heel gemakkelijk afgeleid, wil wat langer over een aanschaf nadenken of wil een aanschaf of contactaanvraag nog met iemand bespreken. De bezoeker klikt je website dus weg en gaat verder met andere dingen. Als je de volgende dag via een advertentie weer in beeld komt, krijgt je potentiële klant een geheugensteuntje om je website nogmaals te bezoeken. De kans dat deze bezoeker uiteindelijk bij jouw bedrijf zijn keuze maakt wordt hierdoor sterk vergroot.

Benadering van warme contacten

Als iemand je website bezocht heeft is hij al wat beter bekend met je bedrijf. Bij een positieve indruk zal hij dus ook sneller op je remaketing advertentie klikken. Hoe je een positieve indruk achterlaat met je website? Dat start vaak bij website ontwikkeling of website optimalisatie, belangrijke stappen om van je websitebezoekers klanten te maken!
"Je komt nogmaals onder aandacht van potentiële klanten"